Sunday, December 4, 2011

tengok wayang

assalamualaikum...

camat pagi semua
awal plok aku main conteng2 hari nih
al maklum la xdop org kt umah nih
xtau nk wat mende dh
basuh kain dh
jemur kain dh
nyapu2 dh
masak2 dh
wahhhh
rajinnyer aku hari nih
(terperasan sudah)hihihih
duk best2 buke facebook trase lok nk nulis dalam nih
nk cite nih
semalam aku g tgk wayang
cite ombak rindu
fuhhhhh...memang best giler
rugi kalu xtgk wei
tersedu-sedu aku nangis
xmalu tul..
tp yg aku heran tuh
mamat2 yang tgk cite ombak rndu pun nangis jugok
sentimental betul la
aku igtkan aku sorg je yg nangis
rupenyer boleh dikatakan seme orang mengalirkan air mata
meletup terus..hihihihh
jadi aku sarankan pada seme untuk menonton cite tuh
mmg xrugi
cayalah...
doh2...over la plok hok tukang cite nih..
nk tau cite selanjutnyer boleh tgk sendiri ye..hihihih

bile sebut pasal wayang nih teringat plok kisah2 dulu
masa mule2 aku nk masuk tgk
punye la xtau mende
aku masuk n terus duduk je
amik je kusi mana yg kosong n terus duduk
rupe-rupenyer salah tempat la..
tuan yg betui tuh puah suruh aku bangun duk tempat sndiri
tp aku ngan muke selambenyer way derk je
wat macam xdgr
hahahahaa...
lawak la
sowi ye tuan kusi tuh
i sengaje buat2 xdengar sebab i sndiri xtau kat mana nk duduk
xreti lg masa tuh...
hahahahaha
(malu nguh..tp xsangka boleh wat muke derk je n biarkan org tuh duk tmpt lain)
sape yg xmarah kalu ade org duduk tempat die kan
hihihihi
tp sekarang dh pandai dh
jangan jeles...hihihih

ssshhh : lain kali kalu xtau sile bertanye ye..hahaha...xkan ku ulang kesilapan yg sama lagi..tau2 je la g tgk wayang ngan org yg xpernah tgk jugok..hihihih


No comments:

Post a Comment