Sunday, December 4, 2011

bermalas-malasan

assalamualaikum

amboi...rajin plok aku nk conteng2 buku aku hari nih..hihihi...
duk rilex2 sorg nih boring plok
al-maklum la ma ngan adik2 aku sedang bercuti
dorang g penang plok tuh..
waaaa....bestnyerrrrrrrrr
aku nok g jugok tapi aku kije
nk siapkan banyak kije plok tuh
uuwwwwaaaaaa..nangis lagi...
duk sorg2 ni lagi r sayu kan...
(amboi cik kak..syahdu ke??xigt yg mggu lepas dh g shopping kat kl???)
opppssss...akak lupe la plok...hihihih
duit dh abih banyak..
dh2...duk umah sudah..hihihi
xsedar2 diri r tuh...
sebut shopping je terus cerah mata kan..
hihihih..tapi aku suke shopping..
mggu lepas dapat beli henbeg baru
sukenyerrrrrrr
cite pasal jalan2 nih kan..
tahun ni aku g jalan2 kat new zealand
bukan new zealand kat pahang tuh
tp kat obersi..hikhikhik
aku g 2 org je ngan adik aku
tp aku ngan adik aku tuh xkan g sana kalu adik aku yg sorg lg xdok kat nung..
brape ramai adik yang aku ade nih..hihihih
mana aku brani wei..dh la cakap omputih ni terlebih terer
(terer ke over slangnyer)
hahahhaa
al-maklum la blajo xtggi2 nih..
mesti omputihnyer slang ke ganu ckit

alamak...ade orang kaco aku...
ilang dh idea
xtau nk tulis mende dh
td macam nk tulis panjang je 
hikhikhik
(kabo je la yg benornyer nk tulis ckit je)
hihihih
xpe la..tp nnt nk g tgk ombak rindu 
jangan jeles adik2ku

ssshhh: sokmo mati idea kalu ade org kaco time2 rajin nih..xcuke...huhuhuh

No comments:

Post a Comment