Friday, December 2, 2011

kalu diikutkan kije memang x abih2..

yuhhhuuuuuu...bertemu kembali kite..hihihi..time aku rajin nih sampai 2 blog dalam satu hari..dasat beb...saje nk menghabiskan masa terluang sambil buat kije..kalu diikutkan kije memang xabih2..sampai bile2 pun kan kite still kije xkire la kije kat pejabat ke..kije kat umah ke..kije berkebun ke..basuh pinggan kije gok kan???hihihih...(aku dh stat melalut dh)

tahun ni xtvt full..xmasuk bulan 12 lg tuh..hihihih..org cakap best sgt kalu ke tasik kenyir..aku dh pernah pegi dh..boleh dikatakan best jugak..tahun ni 2 kali xtvt kije aku kat sana..xtvt pertama tuh join karnival..yg paling kelakarnyer aku kene jadi dj..dasat x aku(perasan sudah..werkkkk)..kahkahkah..tp yang xleh lupe sebab kitaorg duk homestay umah makcik tuh..time tuh aku n d geng duk sebilik..yg geng2 perempuan la..yg laki bilik sebelah..duk ramai2 jugok..ade ke patut bilik air satu je..pagi2 berebut nak g bilik air..pah sorg sorg yg masuk..yang nk dijadikan cite aku awal-awal pagi dh bangun.kan terserempak ngan geng2 laki naye aku..malu la wei..(aku nih pemalu ke..ayat xleh blah langsung..hikhikhik)

time ke 2 plok sebab kene g kursus kat sana...yg nih best ckit sebab kitaorg leh tinggal kat "petang island resort"..boleh naik bot percume..korg ade???hihihi...kursus xla sgt..main je banyak..2 hari je..bertolak dr umah aku lebih kurang jam 9++ pg la..naik bas kat simpang..(nyaris tertinggal bas wei)..lambat sgt dekpun...hihihi..tp drebar bas tunggu jugok..baik kan abang driver tuh..winkwink..dengan selamba naik bas..hihihih..
sampai kat kenyir kami makan dulu..almaklum la pagi sangat bas tu datang..aku dh bangun awal tp xsempat mkn banyak..mkn ckit je..(ade org tanye ke aku bangun awal ke lewat??)hihihih..koya terus..

lepas siap mkn terus naik bot..bot yang aku naik tuh boleh muat 8 orang je..macamana ntah aku ngan kawan aku nih terselit bersama 6 org laki dalam satu bot nih..dh la ujan renyai2..kitaorg pun apa lagi.amik port yg best ckit untuk melindungi diri dari terkene percikan air..cewwaahhh..ayat xleh blah terus..hihihih..snap2 gambo n akhirnyer sampai kat petang island resort..

kene naik tangga plok..aduh mak oi..letih wei..dh la beg berat..mujur la sampai di penghabisan tangga tuh dh ade "buggy" yg menunggu..ye2..leh naik buggy.xyah la nk susah payah kene daki lagi..hihih...(tau x buggy tuh ape..ala..yg kete leh muat dalam 5,6 orang tuh..yang macam dalam cite kartun tuh..nnt i tunjuk gambar ye..)..hihih...

masuk bilik letak beg n terus g mkn..rupenyer dh time mkn tghr dh..rase cam baru je mkn..apa tggu lagi..makan je la..(dh mmg jenis kuat mkn..pantang jupe makanan nk ngap ye ork)..hihihih..ptg tuh terus masuk kelas...mlm bbq n esoknyer ke taman herba n taman burung..n kursus pun abih..hihihi..ringkas giler kursus tuh..tp best sgt sebab leh g banyak tempat...(lain kali wat lg ye bos..kihkihkih) yang paling best sebab bile turun dari bot n naik tangga tuh..ade org yg tolong bawakan beg aku...hikhikhik...jangan jeles beb...winkwink..

aduh la..potong stim sungguh la..aku duk ralit2 nk ngarang nih ade plok org kaco..kan dh hilang idea aku..hikhikhik..nk wat masuk gambo je la..
.
..
...
aku di dalam bas...hikhik..sempat lg posing

kami berlapan..yg sorg tuh diver bot n kawan kami sorg lg tukang amik gambo..hihih..pandai kami cari tempat untuk berlindung kan...

petang island resort

kursus sesi petang 


ni la kete buggy yg aku sebut td tuh..macam lipas pun ade kan..(kalu lipas kmpm aku org 1 yg jerit..uwwaaaa....)hihihih

ok..ckit cite pasal tahun nih..lain kali cite lagi..hihih

ssshhh : dah pandai letok gambo ye sekarang..winkwink...(malu i)

No comments:

Post a Comment