Thursday, December 8, 2011

mata terbuntang

assalamualaikum

selamat petang seme
rajin plok aku ptg2 nih
bukan ape..kije berlambak
dh xtau nk buat yg mana satu dh
serabut duk pk hal kije
baik aku tenang2kan pikiran aku nih
(duk conteng blog leh tenang ke cik kak???)
hahahaa
tuh bukan tenang..tuh mls wat kije..nok main tenet je kijaan...baru betui..
hikhikhik
tengok pada tajuk tuh..korg leh rase x apa yg aku rase nih..
mesti la xleh..kalu boleh aku pun rase nk lariiii..
aku dh lame sgt xupdate blog aku nih..
dh bersawang..berhabuk..banjir seme ade..
al maklum la musim hujan..kalu xbanjir xname hujan lok kan..
melalut je aku nih..hihihi
tp sejak 2 menjak nih kerajinan aku datang plok
mood berblogging dh mai org kate..
so ape lagi..
aku masuk web nih..tp lupe dh username n password
(dh nyanyuk agoknyer..hihihi)
mujur sgt2 sebab adik aku igt..
macih ye ucuk2 ling..(nama timangan adik aku tuh)..hihihih..jgn marah ye..nnt semakin tua...
nok dijadikan cite
aku pun mule la mengarang2 n melalut dalam nih
siap je melalut terus publish
xdopnyer aku nk preview2 dulu
n hasilnyer korg boleh  tgk sndiri kan..
.
..
...
....
doh nok terbuntang mata aku nih duk baca blog aku sndiri
ape punye org la
xreti main ngan warna
(tuh adik aku cakap la)hihihi
aku pun ngan muke selambe n mata kedip2 meng'iye'kan je mende yg adik aku cakap tuh
hahahhaa...
memang silap aku pun
sape suruh xpreview dulu kan
n skrg bile aku nk baca balik 
mule la mata ni diluaskan n dibulatkan 
pedih abih mata aku
(padan muke tuh)
hahahaha...
lain kali sile la preview dulu ye...
lain kali kompem xterbuntang mata dh
aku bagi terang2 ckit 
arap boleh baca dengan tenang..hihihi

ssshhh : aku memang xreti nk padan2kan warna nih..dulu masa kecik sokmo time mewarna aku xmenang..hahaha

No comments:

Post a Comment