Tuesday, February 1, 2011

reunion menanti!!!

halluuuuuuuuuuuuuuu..... fuhhh..dh lame aku xupdate blog..cbuk bebenor rasenyer..(n sengaja buat cbuk lg banyak kot)..hihihi..januari padat giler jadual..antor adik aku la..amik adik la..meting sana..meting cni..dating sana..dating cni..opppssss...terlebih sudah..hahaha...

hari ni dh bulan 2 dh..kejap je rase masa berlalu...emmm..arap2 bulan ni xla cbuk sangat..pening seh kalu terlebih bz body nih..hahhaa..jumaat ni ade reunion geng2 koloh aku dulu..ex-kmb smktai yt..fuyyooo..nama sekolah panjang giler wei..rasenyer org lain xdop nama pnjg2 gni..koloh aku je kot..nama benornyer Kelas Mulia Bestari Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Ampuan Intan Yayasan Terengganu..(macam dalam ic lok kan..hihih..)kalu dalam ic dh kene ade 2 nih..kalu se xcukup nk tulis atas kad tuh..tuh xtermasuk alamat lg..hahaha...aku dh stat nk merapu r ni..kalau awal2 taip ni merapu dh..sampai penamat ye nnt mesti jd ikan kerapu ork..kalu ikan kerapu masak 3 rasa sedap gok kan..haha..(aku melalut lg)

ok2..merujuk kepada cerita sebenar(surat rasmi ke mende nih????)..xsabo nk tggu jumaat ni..lame dooh lalu dh wase xjupe geng2 lame.banyak mende nk gosip kan..mesti masing2 macam bertih jagung dh..xbereti cakap..aku terkecuali la..sebab aku nih dikategorikan sebagai pendiam...hahha..dang2 aku pendiam kan..nk snap gambo ramai2..tp rasenyer kalu wat banner lg best nih..cam meriah je..tp ramai ke yg mai nih..tup2 2 3 kerat je..xrok cetong gni..aku je semangat lebih..hahaha..

guyssssss....jom pakat jupe ramai2..nk imbas kembali saat2 dulu nih..kene denda sebab xg prep, kene mayang kat perhimpunan sebab xg mayang kat surau n banyak lagi la.."orang minyak" nk jdkan topik jugak..hahhaa...nnnnn nk adakan xtvt "ceriakan hariMAU"...

ok la..aku nk smbg buat kije..nnt rajin aku update lg..

p/s : nk cas bateri kamera sebab nk snap banyak2 nnt..hihihi

No comments:

Post a Comment